KYSS

Hej :)

Nu ligger jag i sängen och tänker på vad jag ska göra i morgon om jag ska rida eller om jag inte ska det. men jag tror inte att jag kommer rida för jag har opererat min gom och jag har jätte ont och om jag får jätte ont när jag rider så kan det bli problem. jag får inte äta vanlig mat jag måst äta yoghurt och rinande saker som nyponsoppa och blåbärssoppa. jag opererade i går så det gör nog mindre ont i mrgon. men i dag så tänkte jag att jag skulle tästa att äta pankakor. det kommer nog att gå fint. men i helgen så ska mamma och pappa bort så jag ska sova fredag till lördag hos min kompis Elin och lördag till söndag hos min mormor och morfar. ha en fortsatt trevlig dag.

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0